Samen met onze medewerkers, cliënten en mantelzorgers hebben wij 4 kernwaarden benoemd. De vier kernwaarden van IDHK zijn richtinggevend voor ons handelen en onze omgangsvormen. De kernwaarden leven! Dit betekent dat als het nodig is, we het goede gesprek voeren en aanpassen of niet.
Integer
Cliënten
U ervaart een veilig gevoel en een veilige woonomgeving. Daar voelt iedereen zich verantwoordelijk voor.
Medewerkers
Je voelt je veilig op de werkvloer; je respecteert elkaar en staat open voor elkaars mening en adviezen. Je geeft en ontvangt vertrouwen. Je bent eerlijk en voelt je verantwoordelijk voor je werkzaamheden en taken. Je krijgt en neemt verantwoording.
Duidelijk
Cliënten
We dragen zorg voor een prettige, warme woonomgeving waar U zich thuis voelt. Vlakbij uw vertrouwde woonomgeving en familie.
Medewerkers
Je verdiept je in de cliënt en je collega’s. Je toont medeleven, luistert goed naar elkaar. Je staat open voor elkaars gedrag en behandelt de zorgvraag met respect. Je stelt je netjes voor als je nieuw binnenkomt en je weet hoe de cliënt aangesproken wil worden.
Hartelijk
Cliënten
U ontvangt passende zorg, met plezier geleverd.
U en uw familie voelen zich te allen tijde welkom bij ons. Medewerkers zijn oprecht betrokken bij U en nemen U serieus. U wordt vriendelijk en correct te woord gestaan.
Medewerkers
Je bejegent elkaar vriendelijk en staat elkaar netjes te woord. Je toont respect voor cliënten en voor elkaar. Je geeft feedback en complimenten aan elkaar. Medewerkers tonen zich met elkaar verbonden: hebben aandacht voor elkaar, een vriendelijk woord, bereidwilligheid om elkaar te helpen. Met veel humor, enthousiasme en vrolijkheid wordt samenwerken een plezier. In de organisatie heerst een passende sfeer onder de collega’s die ten goede komt aan de zorg voor de cliënt.
Kundig
Cliënten
We weten wat we doen en vertellen U wat we doen.Als organisatie leggen we verantwoording af én geven verantwoordelijkheid aan alle betrokkenen. Er is aandacht voor de ontwikkeling van medewerkers, een toekomstgerichte, duurzame kwaliteit van producten en diensten voor onze cliënten met respect voor de omgeving. De maatschappelijke verantwoording hoort hierbij.
Medewerkers
Je hebt kennis van ondersteuningsvragen én beschikt over inzicht om daar de begeleiding op af te stemmen. Je bent in staat te luisteren én te handelen. Al onze medewerkers zijn goed geschoold om de juiste kwaliteit van zorg te kunnen leveren. Je bent vrolijk en hebt passie voor je vak. Je vindt het vanzelfsprekend om je vakbekwaamheid op orde te hebben. Je haalt voldoening uit hetgeen je voor de cliënt en je collega’s kunt betekenen.
Locatie Insula Dei
Velperweg 139
6824 HK Arnhem
Stuur een bericht naar Insula Dei
Locatie Huize Kohlmann
Beekstraat 40
6811 DW Arnhem
Stuur een bericht naar Huize Kohlmann
Insula Dei Huize Kohlmann is lid van ActiZ, organisatie van zorgondernemers.